7th Historische Grand Prix Zandvoort F1
Circuit Park Zandvoort
29-30 Augustus 1992
Weet je wat ook leuk is .... πππ
Het is een Bruut π§ Geweld maar Prachtig om te Zien racen ! π♂️
THE SUPERSPORTS !! " Kanonnen " π£ π€ ππ§
ππDus... daar ga ik toch wat mee doen...π§
============================================
1992 :
The 7th Historische Grand Prix Zandvoort 1992 F1 -
THE SUPERSPORTS : πͺπ½π
π The MIGHTY Racing cars ! π
*Dikke V8 Bruce McLaren π Motoren met "wat" Inhoud en Veel PK's ,
en dat allemaal in een brede setting en met grote toeters π―π―
Deze bij voorbeeld #2 Charles Agg π( UK)
met zijn McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
&
#11 Peter Hoffmann π (D)
ook met zijn McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
☝️ Evert Louwman ππ© zou zeggen ..
" DΓ‘t zijn 16 Fiatjes 500 ! " - " Rugzakjes "
πππππππππππππππππ¦ππ♀️π΅π»♀️π΅
( Already some S-VHS CCD II Videosnapshots 2nd camera π₯)
(Deels kopie FB post)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZvp5_Xm3g1sUo4rUVy9JfY9vWiVcaopGmygIemXcB0xCdAfjA5MNkLXUaUCAqRkc8CdmPaJP2u49SDOMziX-Cj76g7ZtQmcLU1cilOVQLXyWr6pYR4SIImviZdf430dye-BtsepnlatDh/w400-h24/Graphic6.jpg)
en maakte een Extended Report in delen,
uit de toen gedraaide S-VHS CCD II
uit de toen gedraaide S-VHS CCD II
videofilmbeelden (1992),
aan de hand van een ruime selektie
S-VHS CCD II video-snapshots (2nd camera).
29 AUGUSTUS 1992:
Zwakke wind uit het zuid-westen. De hardste windstoot had een snelheid van 10,8 m/s.
De gemiddelde temperatuur was 15 °C en een gevoelstemperatuur van 14,7 °C.
De minimum temperatuur was 10,6 °C en de maximum temperatuur 19,5 °C.
De zon scheen 2,3 uur.Er viel 7,5 mm neerslag verspreid over 8,4 uur.
Het was een zwaar bewolkte dag.
Zeg ook maar regen...☔
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZvp5_Xm3g1sUo4rUVy9JfY9vWiVcaopGmygIemXcB0xCdAfjA5MNkLXUaUCAqRkc8CdmPaJP2u49SDOMziX-Cj76g7ZtQmcLU1cilOVQLXyWr6pYR4SIImviZdf430dye-BtsepnlatDh/s200/Graphic6.jpg)
Petweerπ¦π§π¦π§π¦π§
#28 Chris ONeill π( UK)
Lola T70 - 4998 cc 1969
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#72 Wilhelm Schnieder (D)
Benke Condor 1992 cc 1968
#72 Wilhelm Schnieder (D)
Benke Condor 1992 cc 1968
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#90 Laurence Rose ( UK)
#23 Rick Weiland ( D)
McLaren M1C 5000 cc 1966
#23 Rick Weiland ( D)
McLaren M1C 5000 cc 1966
#41 H.Hugenholtz (NL)
Chevr0n B19 1974cc 1971
#41 H.Hugenholtz (NL)
Chevron B19 1974cc 1971
#76 Gosta Petterson (S)
Chevron B6 GT 2000 cc 1967
#76 Gosta Petterson (S)
Chevron B6 GT 2000 cc 1967
#23 Rick Weiland ( D)
McLaren M1C 5000 cc 1966
#50 Karl Vogeler (D)
Martin BM 8 2000 cc 1970
#50 Karl Vogeler (D)
Martin BM 8 2000 cc 1970
#8 Richard Eyre ( UK)
McLaren M8C- 6300 cc 1971
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#90 Laurence Rose π( UK)
Osella 2000 cc 1972
#8 Richard Eyre ( UK)
McLaren M8C- 6300 cc 1971
#8 Richard Eyre ( UK)
McLaren M8C- 6300 cc 1971
#23 Rick Weiland ( D)
McLaren M1C 5000 cc 1966
#72 Wilhelm Schnieder (D)
Benke Condor 1992 cc 1968
#72 Wilhelm Schnieder (D)
Benke Condor 1992 cc 1968
#72 Wilhelm Schnieder (D)
Benke Condor 1992 cc 1968
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#76 Gosta Petterson (S)
Chevron B6 GT 2000 cc 1967
#62 Ed Swart (USA/NL)
Chevron B19 1998 cc 1971
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#59 Chris Seiles ( UK)
Chevron B19 2000 cc 1971
#59 Chris Seiles ( UK)
Chevron B19 2000 cc 1971
#59 Chris Seiles ( UK)
Chevron B19 2000 cc 1971
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
#27 Ivan Scotty π (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#27 Ivan Scotty π(CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#27 Ivan Scotty π (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#27 Ivan Scotty π¦ (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#41 H.Hugenholtz (NL)
Chevron B19 1974cc 1971
#41 H.Hugenholtz (NL)
Checrin B19 1974cc 1971
#23 Rick Weiland ( D)
McLaren M1C 5000 cc 1966
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#80 Phil Buck (UK)
Chevron B8 2000 cc 1969
#27 Ivan Scotty π (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#27 Ivan Scotty π¦ (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#59 Chris Seiles ( UK)
Chevron B19 2000 cc 1971
#59 Chris Seiles ( UK)
Chevron B19 2000 cc 1971
#59 Chris Seiles ( UK)
Chevron B19 2000 cc 1971
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#8 Richard Eyre π( UK)
McLaren M8C- 6300 cc 1971
#8 Richard Eyre π( UK)
McLaren M8C- 6300 cc 1971
#8 Richard Eyre π( UK)
McLaren M8C- 6300 cc 1971
#27 Ivan Scotty π(CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#27 Ivan Scotty π (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#90 Laurence Rose ( UK)
Osella 2000 cc 1972
SATURDAY
SUPERSPORTS
Race Heat 1
#50 Karl Vogeler (D)
Martin BM 8 2000 cc 1970
Rolf Lamberty (D)
#77 Chevron B8 2000 cc 1968
^#61 Jonas Qvarstrom (S)
Chevron B19 1840 cc 1971
#25 Wido Roesler ( D)
McLaren M1 C 4900 cc 1967 ^^
#42 Ian Barrowman (S)
Martin BM 8 1970 cc 1970
#59 Chris Seiles ( UK)
Chevron B19 2000 cc 1971
#51 Bernt Anderson (S)
Lola T 212 1790 cc 1970
#43 Peter Beckhauser (D)
Chevron B19 1996 cc 1970
#28 Chris ONeill π( UK)
Lola T70 - 4998 cc 1969
#8 Richard Eyre ( UK)
McLaren M8C- 6300 cc 1971
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#62 Ed Swart (USA/NL)
Chevr0n B19 1998 cc 1971
#64 Helen Bashford (GB)
Chevr0n B19 1840 cc 1971
#41 H.Hugenholtz (NL)
Chevron B19 1974cc 1971
#44 Fred Laufer (D)
Chevr0n B19 1998 cc 1971
#56 Kent Abrahamson (S)
Chevron B19 2000 cc 1971
^ #28 Chris ONeill π( UK)
Lola T70 - 4998 cc 1969
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#7 Richard Dodkins π (GB)
McLaren M8C - 6300 cc 1971 πͺ
#41 H.Hugenholtz (NL)
Chevron B19 1974cc 1971
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
Even snel een gridwalkje doenπ¨π¨
πΎπΎπΎπΎπΎπΎπΎπΎ.πΎπΎπΎπΎπΎπΎ
#50 Karl Vogeler (D)
Martin BM 8 2000 cc 1970
#25 Wido Roesler ( D)
McLaren M1 C 4900 cc 1967
#25 Wido Roesler ( D)
McLaren M1 C 4900 cc 1967
#27 Ivan Scotty π (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#27 Ivan Scotty (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#27 Ivan Scotty π¨π¨ (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
En dan...Haasje π°πΎ over...
enWegwezen...
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#25 Wido Roesler ( D)
McLaren M1 C 4900 cc 1967
#27 Ivan Scotty (CH)
Porsche 906 2200 cc 1966
#28 Chris ONeill π( UK)
Lola T70 - 4998 cc 1969
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#62 Ed Swart (USA/NL)
Chevr0n B19 1998 cc 1971
#62 Ed Swart (USA/NL)
Chevr0n B19 1998 cc 1971
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#62 Ed Swart (USA/NL)
Chevr0n B19 1998 cc 1971
#2 Charles Agg π( UK)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#11 Peter Hoffmann π (D)
McLaren M8F - 8100 cc 1971 πͺ
#28 Chris ONeill π( UK)
Lola T70 - 4998 cc 1969
#28 Chris ONeill π( UK)
Lola T70 - 4998 cc 1969
DIE RACE WERD GESTOPT !
Maar niet getreurd....
er is meer...
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgka9Amg0-9wXeKNx53QUnRaHoBe-lZ5GapjjB9wTQwGVGqbO4I9K-lVB4X_dIs5IBrbjtxNIbjT6ozZEqJTaA5n9mTc-yzG7YorQKTHw0mqVzI5JyKDL9iqgtzxMTwUxt1EsJ9N_59jO8/s320/damierbarsmall.jpg)
Shooting , S-VHS CCD II Video Snapshots.
Archief scans, Algehele Tekstbewerking,
Motoring George Spauwen.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikcyRtW7BgOF0tRdopYDsihOoBgKh-gC7tPKlnoyWeRnZZvruaoK3Y-yYXMVaEbKWgsVVGevDF1bQl-uasuM7x390fv6cTT4FR-4-SYj8SswLoe0Kie96Q_TqemzgQxnwApy-1Qs0yot4/s320/passion.jpg)
TAPENR: S060 Videofootage: 3.03.00 Min
TAPENR: S038 Videofootage: 2.25.00 Min
(S-VHS CCD II VIDEO SNAPSHOTS
COPYRIGHTS MGS'92 )
STEEDS VERRASSEND, ALTIJD DICHTBIJ
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEioQW3PbLnw6vZUuNAH-jVw0c0mRYcApoxBY4USeCqisrSjrbI2t_kwcZz75s0Jg5LZJ9u-Hl4hGtH8eLIiRRfzSCO04sJoKYTvb5AjSykxfFZyMiF04AS4O4akcMz-9PENwvwMZ_vIRfkE/s320/oh.gif)
snel op huis aan...
de ''Accu's" weer opladen voor
SUNDAY RACING DAY !
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxrbrApUU3Vwy9DyaJNepZFQ7JdKRUy0pKmWqWmano1WXoy-KhcXguW3QPR3F5mNhDVmFVVXPkAzuH1M_t3Ieb8s5pv2wMZbwXXUt720ilLjoXW1h-1HFg1ple8GUD0EdL_lB0JspRKA4/s1600/mouse.gif)
SO
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhxVqgMkoJRFF0wHpZL7G4FAGF97gbz5NIJrA7vwkkN-Fnx_IGXrucbRTtY-yOqbuNoXGLTtGFidX5QmLTM-d5bQ7SH3APOnG85eb_5KoCrZHl5X-blKiZs75cEhDbZ-czdS69At6C3dTk/s320/stay.jpg)